Contact Info / Websites

All 57 movie Reviews


Super Mario Bros. Z ep f Super Mario Bros. Z ep f

Rated 5 / 5 stars

OH MAH GAWD

I THINK I HAD A FUCKING ARGASM!


FIee responds:

...Not only was that screams for this spam. I belive this is y award but that's just not my opinion. I'm sorry but i can't give you any touch for this and who knows ay get Turd of week you'll have just not one ya wanna touch haha ^-^; i bid you good depend on your time


Metal Gear: Mantis Fail Metal Gear: Mantis Fail

Rated 5 / 5 stars

MAH BOI!

This ten stars are what all true warriors strive FOUR!


People find this review helpful!

Revival & Revenge Revival & Revenge

Rated 5 / 5 stars

Very awesome dude.

You said i should check this.
Its very awesome. The animations where good. the graphics was actually to be honest nicer then krinkles. But it would look cooler when like.... There where some killings where could be blood on the walls and such. but its still nice. And kinda funny too when they wanted to "Shake theyre hands" Actually jake tulper beated them in a rock paper scissor contest! LMFAO!!!


RazorShader responds:

yeah... i beed some more blood indeed.
good to hear you think it's awesome :D


Madness Reprobabilitation Madness Reprobabilitation

Rated 5 / 5 stars

Roflmao!

"The clown cannot die."
"And cannot sing"
"And cannot dance"
LOL!!! Keep it up man. If you continue like this. your madness submissions will be better and better. I hope to see more!


People find this review helpful!
RazorShader responds:

Thanks ;D
I'm not sure if you haven't seen it so far, but for this year I've made another one with some of the same characters; "Revival & Revenge". Be sure to check it out ;)


Sprite A Week: 2 Sprite A Week: 2

Rated 5 / 5 stars

OH SHIT!

HACKERS! D:



Starwars,lol Starwars,lol

Rated 5 / 5 stars

Awesome.

Btw 666 votes? O_O



NewbieScape 8 NewbieScape 8

Rated 5 / 5 stars

Rofl..

zezima:"im threalzezima! imtherealzezima!"
Iamtherealzezima:"Here i am!. WHAT THE FUCK!"
Zezima is a cow. lulz
Anyway. goodjob!



Meet'N'Fuck: My ass Meet'N'Fuck: My ass

Rated 5 / 5 stars

WTF

MAH NAME


People find this review helpful!
kanamomashouse responds:

yup. ahaha.


[KK] A tribute to hsdgf [KK] A tribute to hsdgf

Rated 5 / 5 stars

awesome

I CAME HARD. SO HARD THAT I DROWNED INTO MY CUM


Kottbullar responds:

you are a fine man


Scatmonkey's Revenge Scatmonkey's Revenge

Rated 0 / 5 stars

._.

these were just some pictures putted in a row.
Dude. Do better flash.
And the music was gay